NetSprint S.A.

Opis produktu:
Netsprint, firma tworząca pierwszy polski ekosystem reklamowy, dociera już do 24 milionów polskich internautów (97%), za pomocą sieci - reklamowej Adkontekst i content marketingowej ContentStream. W oparciu o unikalne dane na temat użytkowników, Netsprint umożliwia tworzenie spersonalizowanego przekazu reklamowego oraz jego emisję w formie reklamy natywnej, display, mobile, social media, w środowisku RTB / programmatic oraz e-mailingach. Jednym z kluczowych aspektów działalności firmy jest wspieranie eCommerce w obszarze wzrostu konwersji. Netsprint oferuje m.in. Adkontekst eCommerce – dynamiczny retargeting i reklamy znajdujące nowych użytkowników, którzy chcą kupować. • Reklamy produktów i usług są spersonalizowane: dobrane dla konkretnego użytkownika • Reklamy wyświetlamy na powierzchni reklamowej ekosystemu Adkontekst o wielkim zasięgu: 97% internautów w Polsce • Zapewniamy dedykowane miejsca reklamowe na czołowych portalach, dostępne na komputerach i urządzeniach mobilnych • Reklamy emitujemy w retargetingu. Tworzymy je i wyświetlamy w czasie rzeczywistym użytkownikom, którzy odwiedzali już wcześniej dany sklep internetowy, ale nie dokonali zakupu • Dodatkowo serwis eCommerce pozyskuje nowych użytkowników, którzy chcą kupować. Rozpoznajemy ich w bazie danych o liczącej ponad 50 mln internautów • Reklamy rozliczane są w modelu CPC – reklamodawca płaci dopiero po kliknięciu przez użytkownika w reklamę Oprócz retargetingu oferujemy kampanie new user: • Pozyskujemy nowych użytkowników zainteresowanych zakupami dokładnie tych produktów i usług, które oferuje dany serwis • Potencjalnych klientów rozpoznajemy analizując dane o ponad 50 mln internautów w Polsce, wykorzystując naszą platformę DMP Netsprint Audience • Docieramy do nich w oparciu o dane na temat: intencji zakupowych, zainteresowań, demografii i profili zawodowych.
Klienci, wdrożenia
Osoba kontaktowa: Robert Sadowski - +48 693 574 308